Fredag

Semester! Till onsdag, för då börjar skolan igen :) Sitter med ett glas vitt och har ätit riktigt god middag och snackat gamla tonårs-minnen med brudarna.. (ni vet när man hade fest och gjorde sönder halva huset,men damn vad kul man hade..typ) Pallar tyvärr inte och göra Sture en sista kväll..orkar liksom inte duscha. Så jag fastnar i soffan med Frida och vinaren. Haha! Så firar jag min praktik! Nu väntar Svallet och eve utgång imorgon.. lite skola (pr och branch-analys är nästa kurs) och sen Östersund framöver. Min älskade Brulle fyller ..just det! 25! Sen Åre med familjen och ännu en lovely vår i Sundsvall. Lifes good. :)

PUSS BABES! /Lina


Kommentarer
Postat av: tooooove

husfester äger!

jaså du sticker tillbaks till svallet nu. nice, då har jag dig lite närmare :)

Yes, åre snart :) och reunion med brudarna samt påskmiddag med familia. can´t wait.



och du, JAG har aldrig gjort sönder ngt hemma hos oss! jag tar inte på mig något!!



..möjligtvis nån markis för några tusen, några mattor och några glas..kanske en duk eller två också..men sen äre bra..



2009-03-27 @ 23:27:02
URL: http://touve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0