Caramba!

Såg att syrran tänkte tillbaka på gamla Barca-minnen ikväll när hon hörde Shakira´s Tortura på Let´s Dance.. :) 
Jag har några favorit-klubbar som jag ALLTID skulle besöka igen om jag åkte tillbaka till de ställena..

Vi har Shoko i Barcelona där man kan springa ner och ta ett dopp efter stängning  (ja det har hänt..)



När man badat klart gick man bara vidare 2 meter längre upp på gatan så hade man Catwalk som var öppet hela natten. Där hängde man i gungor, diggade till dj:n på toaletten och dansade till grym musik.

Vad har vi mer då? Jo Pacha såklart! En världskänd club som finns på väl utvalda ställen som NY,London,Sao Paulo i Brazil, Ibiza, Buenos Aires och många fler. Jag var i Torrevieja i Spanien och det är verkligen världsklass på det stället. Just det, blev en sväng på Pacha i Barcelona också om jag inte minns fel.

 

Sen har vi ett litet guldkorn i (tro det eller ej) Ayia Napa jag måste ta med. Black and White ser inte mycket ut för världen, det är ett hål i väggen, men musiken! Den perfekta blandningen för en rnb -nörd, men här har vi inte bara det nyaste utan lika mycket retro-låtar som man hade glömt. Man är i h.i.m.l.e.n. /Lina

Kommentarer
Postat av: lillknuten

gaaaaaaahhh..B&W jag dör. FAN att du påminde mej din jääävel! ;)

2009-03-14 @ 15:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0