Party på jobbet.. igen:)

Ligger nermysad i sängen..blir nog en nap till om en stund. Får se sen vad kvällen erbjuder, om det blir Robinsson och apelsinmarabou eller lite vin och utgång med catten. Vi ska känna efter ikväll, en perfekt lördag med andra ord. Har verkligen inga pengar men inträde betalar vi la inte och cattis skulle handla vin, men jag skulle lika gärna kunna gå ut nykter och vara pigg imorn.. Kan va skönt de med. Gårdagens party i alla fall bestod av middag på jobbet med kollegor från hela norden, det obligatoriska Singstar och sen Berns. Blev en hel del olika drinkar och shots, så jag mår väldigt bra idag med tanke på omständigheterna kom jag på nu! Haha. Kram Lina

De bjussades på italiensk buffé..


Långbord i showroomet


En annan praktikant, modechefen och en finne :)




Min handledare i svart, som jag kommer sakna när jag sluatar!


Vad sägs om den här fylle-poosen då!! :)
Lånade min favvo-klänning från gina av cattis till det körde jag jacka från gina,skärp från bianco och skor från rizzo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0