Tisdag

Jadu Catten, vi har ju i alla fall En trogen läsare vad vi vet, mini syster, så vi kan väl lika gärna köra på så länge vi orkar och vill. Haha! Eller vad säger du Tovsan?
Min dag såhär långt: tog en before-breakfast-trip till Nacksta för att inhandla lite mat. Glömde hälften (eller orkade nog inte bära) men vad gör det när man har havregryn till gröt iaf! Eller vad säger du Cattis,hahahah! (Tyck om gröt MER liksom.) Eller okej, sojamjölk med socker och lite gröt till det, men det är en annan historia.. Sen har jag tvättat ett berg och påbörjat min presentation av praktiken samt börjat skriva på praktik-rapporten som ska in imorgon. Läste idag att man gärna skulle ha med något arbetsprov av något slag.. tur att jag helt glömt bort skolan överhuvudtaget.. Har inte mycket att komma med där kände jag,men äh. Dagens fortsatta planer är i alla fall att skriva klart skiten, dammsuga och vika tvätt samt gå ut och ta en löparrunda runt sidsjön sen kanske. Eller gymma.. Körde pump igår i alla fall så träningsvärken är ett faktum.

Fruktskålen är fylld igen :)


Min bästa kompis Sture och jag hängde några timmar igår. Livet är allt bra lätt när man kan sitta på en skohylla och mysa.



Sen sov vi en stund också.. Han kryper alltid upp och lägger sig med nosen mot ens hals (vill ligga nära). Innan det busade vi lite, vilket innebär att Sturis biter mig i örat (som en symaskin fast skönt) och jag gapskrattar..he. Han ville låna mitt nattlinne den här gången sa han. Det fick han såklart.


Kram på er. /Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!´LITEN MAN!

f fan, jag drör jag dör jag dör jag döööör! måste lukta!!!!! åååååååååhhh...

eh. kommer till sundsvall snart. bara så ni vet.



och ja jag är erat trognaste fan. läser varje dag! VARJE. flera ggr. lovar! om ni läser min.



hih.

PUSSS!

2009-03-31 @ 16:13:26
Postat av: Cattis

Moahahahahaha!!! LMFAO!!! Sture asså.. sööötare, fuulare, rooligare!!! Jag älskar den hunden! ÄLSKAR!!!

2009-03-31 @ 16:58:31
URL: http://lifeinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0