Tänker tillbaka..

Det är en sådan kväll. Både jag och gumman här är på det humöret.
Tänker på gamla tider, vänner och minnen. Sommrar, sköna människor, lätta tider. Det är så konstigt med livet, det går och går och dagar blir år. Man glömmer så lätt. Jag älskar verkligen min uppväxt, både den som var i unga dagar och min tonårstid. Jag hade nära, underbara vänner, min familj och spelade en jäkla massa basket/fotboll. Tiderna förändras och många har man tappat kontakten med. Men de som känner mig vet hur mycket jag älskar östersund och min uppväxt där. Alla minnen ligger mig varmt om hjärtat och jag kommer alltid vara samma tjej jag var då. En kram till er. /Lina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0