Sucker for sit-coms!!

"Pick your 5" - den nya grejen på facebook! Det kan vara vad som helst, dina 5 bästa album/artister genom tiderna, bästa tv-program etc. Eftersom jag ääääälskar amerikanska sitcoms (situation comedy) så var jag tvungen att välja mina fem!

Det blev:
Såklart SATC!! Det bästa jag sett på TV. EVER!!!


The Fresh Prince! Vem annars?! Will - den roligaste människan någonsin?


10 år och samma höga kvalitet! Vänner är extremt bra. Fortfarande!
Frågan är: när kommer filmen???


Spin City! Ahhh så sjukt. Så roligt!! Preferens: de avsnitt med Michael J Fox!! Men James måste ju dock vara den roligaste karaktären gahaha!!


Scrubs! Det jag ser mest på TV just nu! Just awesome! Måste verkligen köpa boxen!!

Kom igen nu, in på fejjan and pick your five. Haha! /Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0