Ovilja

Jag strejkar. Orkar verkligen inte inte INTE göra vad jag borde. Gå och handla mat (är inte sugen på nudlar till frulle men magen skriker,snart står jag inte ut längre), PACKA UPP (ja det ser likadant ut fortfarande), städa, besöka en telia-butik och fixa ett nytt (tillfälligt) nummer... Så fort jag kom innanför dörren imorse var allt jag orkade göra att byta om till nattlinne, äta det enda nyttiga jag hade hemma (ett plommon) ,ta en b-vitamin och lägga mig med datorn i sängen.. (Sakerna ligger intryckta mot väggen nu). Kanske en timmes sömn på det här? Just det,ska träna sen också. Blev liksom ´ganska peppad i sthlm där man faktiskt måste gå längre till BUSSEN för att ta sig till gymmet än vad jag måste gå för att stå på rullbandet här. Det är det fina med småstäder. När jag dessutom inte jobbar heltid så finns helt nya möjligheter - anar jag succé? Ge mig en timme nu. Sen kör jag igång här hemma. /Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0