En bra, en kass..

Med risk för att låta som en jävla blogg-tönt, men fasen när vi ändå är inne på hud. Här nere har vi en del av mina badrumsgrejer.. Sminket ligger i en glasslåda nu när jag bor hos catten,hehe. But, lets focus on the hylla above (som dom skulle sagt i Roomservice). Tänkte visa en bra och en dålig produkt, och ett bevis på att dyrt inte alltid är bra. Glasflaskan längst till vänster från Lumene är en slags energi-boost som man lägger på innan eller istället för dagcreme, tror den heter "Energy coctail." Den är riktigt bra! Sen har vi den lilla, vita tuben till höger om den blå som är från Clarin´s och heter "Beauty flash balm" (dyrare som ni förstår...). Den kallas "Askungenkrämen" och är vad jag förstår en typ av primer som man lägger som en creme när man vill lyxa till det lite tex om man ska ut och parta.. Huden ska bli slät och få lyster. Men jag vet inte alltså. I dont really like it, såå mycket lyster får man inte. Eller den är ok, men inte värd pengarna. Kan iofs kanske bli mer användbar på sommaren då man inte är så torr. Jag är nämligen en riktig glans-nörd. Vill helst inte vara helt matt när jag party-sminkat mig.. Vill ha lite glow! Och det är inte alltid lätt att få till om det är vinter och man är torr som ett jävla sandpapper. Primern från YSL blir nog därför också mer uppskattad i sommar... /Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0