Varför är löparskor så brutalt fula?

Hej hej, vaknade upp till ett snöigt Stockholm. Ganska mysigt för visso, men jag är nog en av många här i huvudstaden som vill ha vår nu. NU!! Jag och Elin drömde oss bort lite i rasten idag på föreläsningen " - Tänk dig när vi kan gå ut under pauserna och ta en latte i vårsolen" Niiiiceeee! Längtar!

Efter skolan blev det träning (löpning) och en sväng på Stadium samt InterSport för att spana efter nya träningsbyxor, hitta dock inga som föll mig i smaken. Elin skulle ha nya löparskor, men hittade inte heller några. Hur kommer det sig att ALLA löparskor är så groteskt fula??? Formen, färgerna..ALLT!! Har alltid undrat.. så om någon har ett bra svar så hör av er. Själv har jag ett par helt okej Nike, rosa/silver. Grymt sköna. Kommer dö den dagen jag måste köpa nya.




Solna i skymningen. Mysigt!!!

Vi hörs,
Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0