Hej :)

Men REJ! Idag är det torsdag minsann. Veckorna går så sjukt fort, blir rädd! Idag har det varit extremt mycket på praktiken. Har hjälpt olika avdelningar med olika saker och samtidigt försök fixa grejerna på min egen. Tog en kort lunch och körde på hela dagen. Blev en kort prommis förbi Daniel Westlings gym här nere för att kolla priserna eftersom mitt nuvarande gym ligger i Tensta. Nejmen typ. Känns så. Det var svindyrt här nere men tjejen i kassa skulle "kolla om hon kunde fixa nån deal" *blink blink*. Lite så jag jobbar. Hehe. He. Nu sitter jag i soffan med Cet och vet ni vad vi gör?  Tog ett halvt glas rött som var över sen helgen. SÅ JÄKLA GÖTT! Perfekt avslappning.. Skulle haft lite ben & jerrys till de,eller vad säger du catten? Jo, blev en bild när jag kom hem (dagens ytterkläder ,ytterst intressant haha!) också ett försök till att visa min nuvarande hårfärg. Eftersträvar ju guld, som ni kanske vet. ;) Gjorde en liten uppfräschning. Nu ska jag ut och rasta katten, vi ska på Vivo och köpa lite mörk choklad kanske. ;) Tss. Puss på er. Saknar min kotte. /Lina































Kommentarer
Postat av: Cattis

Torsdag.. hmm... är det verkligen torsdag idag Lina?!?! HAHAH stor koll!

2009-02-04 @ 21:15:16
Postat av: Kött! (uttalas med K!)

kotten saknar sin kotte också!

2009-02-04 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0