Måndag är måndag

I detta nu på ballonggatan:
- Liinaa! TROR DU att jag kan JONGLERA?
(Håller i tre mandariner)
- Mm, ja. Du gjorde det.. på burmans (ljuger). Med tre skokrämer.
- Nej! DOM MÅSTE VA RUNDA!!!
(Börjar jonglera, sådär om jag ska va ärlig. Men ändå helt ok för att ha slutat kul & bus en sisodär 15 år sen).

Fint. Fint vi har det. Jag i soffan, Cattis jonglerar och Frida som är forlorad i sin säng med sex & the city-boxen. Där har vi redan varit, catten och jag. Over and done.

Idag då. Jo, jag tog mig till gymmet efter jobbet. Klev av bussen i snålblåsten. GICK till gymmet. Tränade ett tag, kondition och lite triceps och booty. GICK till bussen. VÄNTADE 25 minuter. TJUGO! Fina bussar som kommer från stan? NEJ. Cattis fick komma och öppna dörren. Jag orkade inte gå runt, var så jävla KALL. Men sen dess har jag duschat och myyyst soffan :) Gött. Synd bara att det är läggdags snart igen.

Ett av dagens inköp, primer från YSL. Verkar bra, den som lever får se.

Me today :P "Tröjan" är en halvny kavaj från hm trend. Med puffärmar där uppe. Syns inte här men i LIKE IT!



Bara att hugga igång med dagens jobb...



Och min plats.. :)



Också kvällsfikat.. sötsugen!! Men man får väl ta vad som bjuds när Vivo är stängt got damn it.



Ses när vi ses.    :* / Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0