Min och Nannes lördag

Hello there! Jag lever :) Har sovit största delen av dagen, behövdes kan jag säga. Igår (lördag) åkte jag och Nane som sagt på modemässan, den var inte i Älvsjö, kommer inte ihåg vad det hette. Det var trevligt, är ju egentligen bara för kunder och potentiella kunder dvs butiksägare och distributörer som kollar efter märken av köpa in till butikerna. Jag och Nane åkte snålstjuss (as usual,HAHA). Diskuterade Östersund och Sundsvalls framtida handel med en agent (se bild nedan) över ett glas vin och drack skumpa hos iceman. Mötte upp några av dem på kvällen i gamla stan (obs,inte killarna i hattarna). Jag och Natanya kände vårt ansvar som 25 och blivande 25 åringar och gick hem i tid. Hehe. Var sjukt trötta. Kom dock ändå inte i säng förrens typ 5 eftersom jag fick vänta på både t-banan och bussen. Segare. Tröttare.
Nu ska jag ta en sköööön dusch och gå och köpa godis med Friday. Sen blir det chill och the hills avsnitt i sängen kanske. /Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0