Hej ;)

Hejj! Nu sitter jag och äter lax med pressad citron,turkisk yogurth, quinoa, vatten med pressad citron, ja jag älskar citron! Kan ha det till allt. Tänkte att jag skulle gå och träna men sen tänkte jag att varför göra det idag när man kan göra det imorgon? Eftersom jag aldrig orkar ta mig till mitt nuvarande gym eftersom man måste gå en bit från bussen, ska jag nog skriva in mig på KI:s friskis med Frida. En månad bara. Har ju bara 6 veckor kvar här. Här nere kommer en liten bild på kläderna idag. Soft? Nej. Snyggt? Nej. Vet inte vad jag tänkte imorse,.. men jag prioriterar som bekant att sova före att gå upp och göra mig fin och hitta roliga kläder på morgonen... HAHA! Tjing mates.  /Lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0