Myshelgen..

Hej! Were back! :) Uppmysta i soffan jag och mina tjejor. Frida pluggar läskiga endokrina organ och jag och Cattis sitter med våra laptops som värsta nördarna. Haha. Men det är avkopplande i alla fall.. Halv 8 hos mig rullar i bakgrunden. Hörde nått om nått italiensk..mm.. jag och Cattis snackada faktiskt om att göra en mat-resa nångång och prova Italiens pasta, pizza och glass. Ett måste i livet antar jag. Här kommer i alla fall nån bild från helgen. /Lina

Såhär mysigt har vi det på min praktik när veckan börjar rundas av :)


Hann med en fika med söta Johanna på Barista. Jag drack en frappista, 
espresso, det var gött. 

Sture och jag satt i bilen och var fachinerade över hur mycket
snö det var ute.


Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-02-10 @ 18:51:55
Postat av: Johanna

haha vilka äppelkinder jag har då haha =)



det var kul att ha dej här igen ju så nu hoppas jag inte det dröjer tills vi ses igen!

Rock on på praktiken din lilla norrländska fashionista!

xxx

2009-02-10 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0