Shiiiiit manneeen... are u with me cat? HAHAHA

Ok. here´s the deal. Lina är trött. Lina sitter med pressraporteringar. Linas huvud snurrar, ögonlocken kämpar. Lina vill sussa,..bara om än så lite. I rummet brevid, en fin liten lounge, har min boss startat kvällen galej med någon slags afterwork med kunder. Mina skiva är på högsta volym (jag lovar) och Neyo´s Closer remix spränger nästan rutorna på mitt kontor. Men jag härdar, jag är en fighter. En paljettklänning är med och inom en halvtimme sitter den på. Ska bara jobba klart här först... 
Förresten, åt en skitmysig lunch med pappsen idag i hötorgshallens fiskrestaurang. Nån slags räk/ostron/fisk soppa blev det. Supergott. Sen fråga han om jag behövde pengar, jag tacka artigt nej. Då stack han ner en bio-check i min näve iaf. Pappas lilla flicka.. :) Ses inatt! ;) Puss /Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja manneeen vad heendeeer???

2009-02-27 @ 18:25:38
Postat av: CAT

2009-02-27 @ 18:35:00
Postat av: CAT

2009-02-27 @ 18:35:01
Postat av: Cattis

har stora problem med att kommentera detta inlägg och få med mitt namn på samma gång, HAHAHAH lol!!

2009-02-27 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0