Saturdaynight fever

Hej svejs från snöyran! Vad fort man vänjer sig vid lite barare mark. Snön kändes lite halvjobbig just nu, även om det är mysigt också.. Speciellt när man precis dragit på sig mysdressen, fixat lite chips och vitt vin med trevligt sällskap och en förhoppningsvis bra film. Då får det snöa så mycket det vill! Hann med en snabb fika med min klasskompis och kära vän Johanna idag på Barista. Har även varit på middag och varit i min lägenhet och hämtat lite kläder (och skor såklart). Men nu väntar som sagt en mysig hemmakväll (till). Igår (fredag) hann  jag med ett glas vin med tjejerna på jobbet innan jag satte mig på tåget mot sundsvall där det blev mer vin i soffan. Haha. Imorn bär det av tillbaka till estocomlo igen. Har glömt kamera-sladden så nån bild kommer imorn. Hoppas ni har en supergo lördags-kväll! Hoppas katten håller ställningarna tills jag är tillbaka ;). Big Kiss /Lina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0