Min debut som bloggerska ;)

Ok. Bara att erkänna. Då var man en i mängden. Bloggmängden. Men bara för ett tag tänkte vi jag och Catten... För tiden som jag bor här. Fast man vet aldrig. :) Vad tänkte jag bjussa på ikväll då? Ja egentligen ville jag lägga upp en söt bild på Cat när hon gick loss i Acne-butiken i barkaby idag, men tydligen ville inte min mobil gå med på det. Får bli ett senare projekt. Så här kommer istället lite lite bilder från min nuvarande arbetsplats! En pr-byrå här. Bilderna är på showroomet där trivs jag som fisken. Nej nu mååste jag sova (som jag säger varje kväll men aldrig gör det). Tjing och Natti! /Lina



Kommentarer
Postat av: tjottan

men hejje, och välkommen in i bloggbranschen! eh inte för att jag pysslar i den själv, men..tuldan.blogg.se är ju en trevlig en.

jo, men kul att man kan hålla lite närmare koll på er därnere!

och hörni, ses snart! xoxoxo tove & u-at a-ri

2009-02-02 @ 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0