Fråga kolon (Charken var e den?)

Råkade se cattens inlägg. Svor tyst för mig själv. Jag har inte orken och träna efter jobbet. Inte ork, inte tid. Därför undrar jag. Räknas det som träning om man springer i högklackat 2#5 trappor varje dag plus till pendeln och från bussen? Är det en ok grund? Ps. Jag brukar öppna vinflaskor också, som sitter hårt. Bra för armarna. Min PT: Natanya Noterius. Ds.
Skämt och sido. Jag kommer igång snart, får in rutinen och tar med mig grejer och drar direkt efter jobbet. Kvällarna kommer bli korta(re) men rumpan fast(are). Hahaha. Det var allt för mig. Beso /Lina.


Kommentarer
Postat av: tjott

min kära syster. jag älskar dig. men. om jag skulle ränka ihop alla dina stavfel på rubriken i detta inlägg så skulle..det bli några.



fast kom ihåg, jag älskar dig fast du är dyslektiker.

en puss till katten också!

2009-02-05 @ 22:28:29
Postat av: tjott

min kära syster. jag älskar dig. men. om jag skulle ränka ihop alla dina stavfel på rubriken i detta inlägg så skulle..det bli några.



fast kom ihåg, jag älskar dig fast du är dyslektiker.

en puss till katten också!

2009-02-05 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0