De va fint vääädeeeer!

Hej allihop!  (eh,eller ni få som läser.. det kändes bara bra och skriva så, hehe) Det är skitfint väder och jag blir glad! :) Fasen vad avis jag blir på catten som får sticka iväg på pump, jag vill åsså!! Men jag har 1,5 timme kvar på jobbet, bussy bussy idag med översättningar, inkommande kläder och massa annat. Sprang på lunchen och köpte en hårfärg, en primer och lämnade in ett par skor på lästning. Efter jobbet tar jag bussen förbi gymmet och joggar lite... måste ju. Även fast jag egentligen bara vill hem till min mamma och pappa (cat och frida). Nej nu måste jag fortsätta. Lägger upp lite bilder ikväll på dagen som varit, om nu någon skulle vilja se det! Peace out. / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0