Bästa ansiktsvården - välj organiskt!

Jag kan från egen erfarenhet rekommendera världens kanske (?!) bästa hudvårdsprodukter. Helt organiska från det tyska märket Dr. Hauschka. De använder ENDAST innehåll från naturen med diverse olika medicinalörter och är troligtvis mest kända för sin berömda rosencreme med läkande funktioner. Jag har själv gått en kurs i Dr. Hauschkas hudvård och testat på de flesta av deras produkter. Jag skulle rekommendera de 3 viktigaste av dem och de man alltid bör ha som bas hemma.

Steg 1 - Rengöring  


Dr. Hauschkas rengöringsmjölk! Fantastisk mjuk konsistens och härlig doft.
Tar bort make-up, öppnar porerna och rengör på djupet. Den gör dig absolut inte torr efter rengöringen.

Steg 2 - Ansiktsvatten


Ett stärkande ansiktsvatten i sprayform med extrakt av läkeörter. Stänger dina porer och lugnar huden. Sägs även kunna läka hudsprickor och släta ut rynkor. Jag tycker att det funkar!!

Steg 3 - Dagkräm


En mjuk och skön flytande dagcreme med växtextrakt som aktiverar hudens naturliga återfuktningsprocesser.
Alla 3 steg är lika viktiga om du vill få det ultimata resultatet.

En 4e produkt som jag också vill uppmärksamma är lermasken. Om du vill få en extra djup rengöring och babymjuk hud ska du verkligen testa denna
 
Köp Dr. Hauschka hos din närmaste välsorterade hälsokostbutik.
Inte svindyra med definitivt värt pengarna!

Cattis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0