Barkarby Outlet och Kista Galleria

Jag fick lite inspiration av Ebba Von Sydow och tyckte att vi skulle åka till Barkarby Outlet. Så idag, söndag, fick det bli en härlig shoppingrunda norr om staden.





Lina var som vanligt på skojakt trots att hon redan handlade två par (!) dagen innan. Ett par från Rizzo och det andra från Belle Shoes. Men det var inte nog för henne, så idag när vi kom hem stod FYRA nya par i hallen redo för att promenera i längs Stockholms gator. Hon har ju inga skor sedan förut. Lol!




Själv handlade jag ett brunt läderskärp från Boomerang som jag blev riktigt nöjd med. (Bilder kommer senare.)

Shopping galna som vi verkar vara så var vi inte helt nöjda efter detta äventyr, så när vi såg en buss som det stod Kista C på så sprang vi och hoppade på den för att fortsätta shoppingen i Kista galleria. Den gallerian har nämligen öppen till 21.00, varje dag! Perfekt för sånna freaks som oss.
Lina tyckte att hon kanske inte skulle handla så mycket mer denna dag så hon nöjde sig med ett par vita tumvantar från H&M och jag köpte en herrskjorta, också H&M, modell oversize. Tänkte ha den till mitt nya skärp.



Här testar Lina L'oreals nya concealer på H&M i Kista Galleria, men den va inget speciellt bra tyckte hon.

Hoppas ni gillar vår nya blogg, lämna gärna kommentarer och feedback.

Later,
Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0