Är det vår idag?

Cattis har tagit upp en av dagens stora nyheter: Vickan och Daniel ;), då tar jag den andra: Fettisdagen! Hehe. Vi kanske ska styra upp en eftermiddagsfika här på jobbet, får se. Vad händer annars idag då? Vädret är hur skönt som helst, har nästan vårkänslor! Tog och bokade en massage precis där vi bor ikväll kl 6 så jag drar dit direkt efter jobbet. Jag är lite kinkig, vill gärna ha en tjej som masserar så jag frågade. Svaret jag fick var - det är en 26 årig bullgar (kille alltså). Haha. Men det får väl gå, det är ganska billigt i alla fall, det är det som är grejen. 250 kr för en hel timme! Helkropps då. Ska bli u.n.d.e.r.b.a.r.t. Hoppas bara jag kan koppla av nu då.. Nu ska jag jobba. Kommer lite bilder ikväll, so stay tuned :) /Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0