Tidsoptimisten

Kommer hem från pumpen. Hungrig. Häller i vatten och mathavre i kastrull, sätter på femman. Tänker -perfa, då hinner den värmas upp och koka 12 min lagom till jag kommer ut. Slänger mig in i duschen, vad skönt det var. Tvättar hår, scrubbar, kör en inpackning, fixar och trixar, ni vet. Känner rök-lukt. Ingen brandvarnare ringer (men det är bara för att batteriet dog härom dagen). Några svarta stackare ligger i botten på kastrullen och jag undrar lugnt; duschade jag mer än 15 minuter? Tiden går fort när man har roligt.. och jag är en hell of a tidsoptimist. 

Nu till något annat. Jag vill ha en skinnjacka. Till. En mc-variant som man kan ha till allt... jeans, tunika och en snygg halsduk nu och en söt klänning i sommar. Visst, jag har 2 redan (en grå och en svart) men vill som sagt att denna ska ha mc-stuket och Måste va svart. Hm har haft en snygg för 500 (helt slut), Vero moda likaså. Hittade en på MQ men då gick den på 1800... känns sådär med min budget just nu. Fast Han skulle ju köpa en födelsedags-present till mig, man kanske ska satsa på lite bidrag där då? :) Annars..Nån som har nått tips? Ska se ut som den nedan, fast gärna långa armar. Men Kenza har den snyggaste (www.kenzas.se). Från chicy.se.. men den är gammal tror jag. Åhhh.. varför köpte jag inte den där på vero moda när jag prova den i vintras? (Kanske för att det var 67 minus...) /Lina

ASOS Three-Quarter Sleeve Cropped Leather Biker Jacket

Kommentarer
Postat av: tidsoptimistens syster

haha.

vi är likadana.

"vart fan är du?! vi skulle träffas på stan för 20 min sen!!"

"jag är strax där, typ 2 minuter, är vid bibbland"

(då har man precis gått utanför dörren hemma på brunflovägen.

fint folk kommer alltid sent.

ses på fredag! då äre rajtans.

xox

2009-04-03 @ 19:25:27
Postat av: lina

HAHAHAHAHHAHAH: ingen får mig och garva som min rejäla jävla syrra. Vi är likadana. Ibland undrar ,man fan vilka som egentligen är twins i familja. "Utanför daffys nu gumman".. (precis kvivit i handuken hemma )

2009-04-04 @ 13:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0