Rehabilitering

Nä, så illa är det inte. Men det är en favorit-sysselsättning. Jag ääälskar och rehaba. Låtsas att jag är döbakis, dricka c-vitamin, duscha, kräma.. Så det är precis vad jag ska göra nu. Kvällen igår var ok. Började med klassen, sen tog jag en taxi på annan ferre, vidare till salsa-kväll på nått konstigt ställe, ni vet ett riktigt nörd-ställe. En dansbands-kväll fast med salsa. Det är uppvisning av brudar med värsta rio/carneval -kläderna och grejer. Jag hamnade i ett sånt här moment (du vet tove) - vart fan är jag? Haha men det var kul. Sen taxi till oscar sista timmen. Nu blir det som sagt duschen och sen får vi se vart den här dagen vänder.  /Lina


Man ska grunda med vatten, det säger mami

Kommentarer
Postat av: tove

RESORB! ("alltså jag mår så jäävla bra! FAN va bra jag mår!")



Hehe. Salsa lät kul..men..en nörd-salsa-fest..? du menar typ som Harry potter-nörd-festen i YES MAN! fast med salsa ? Hohohahahaha. Jag fattar!

Fast hade varit kul och vara där och rulla lite höfter. Aldrig fel. men får väl ta igen det på fredag.

2009-04-05 @ 15:09:45
URL: http://touve.blogg.se/
Postat av: toooove

RESORB!! "FAN va bra jag mår, jag mår så jäävla bra!" (vi hade aldrig klarat oss i BCN och alla ggr i vemdalen utan vår vän Resorben. Men..Napa? där hade vi ingen. men hur mådde man där då?)



Nörd-salsa-fest? JAHA du menar typ som nörd-Harry potter-festen i YES MAN? Hehehehehehehehehehahahahhahahaohohohohahahahaha..men hade ändå varit kul och varit där och slsa-nördat till det lite.



2009-04-05 @ 15:13:15
URL: http://touve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0