Mornin´!

Sitter efter en kort prommis hem från F nu på morgonen, käkar gröt och kollar runt lite på nätet. Softarmorgon. Börjar 10.15, men bor man 2 äpplen (på bredden då) från skolan så är det ganska lungt  :)
Idag åker jag till Östersund tror jag. Brukar boka i sista sekund. Tågstationen (västra) ligger också ett stenkast bort så det är bara och välja och vraka. Annars hade jag funderingar på imorgon. Men varför vänta?
Vad är så speciellt med Östersund då? Jo ni, det ska jag tala om; där finns mitt liv, mina vapendragare: FAMILJEN och några kära vänner kvar också. Bla min bästa :) Fredagen till ära fyller hon 25 och DET SKA FIRAS i 2 dagar tom kanske. Sen blir det påskfirande med älskade farfar och fasters familj (som vi faktiskt lyckats få upp från sthlm för några år sen, annars bor hela tjocka där..) Sen blir det Åre på söndag. Familjen har lägenhet där hela veckan men den som lever får se hur länge jag stannar. Vore liftkortet gratis skulle jag garanterat susa nedför lundsrappet/ softa på toppen och träna(!) hela veckan. Jo för skidåkning blir en jäkla träning, om man åker som mig alltså ;) :P

Kram på er/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0