Ge mig Hervé

Idag har vi haft seminare hela dagen där vi pratade om våra praktikplatser, det var kul och höra vad alla gjort! Sen var jag på stan, fixa ett refill-kort som jag ska ha tillfälligt med nytt nummer: 073-0309939. Gratis naturligtvis :) Nått ska man ju ha om man har en faktura på 7 lax som man inte ringt en spänn för själv. Sen gick jag och kolla efter en Hervé liknande klänning på Gina som jag sett på nätet, och gissa vad - jag hitta den! (Typ sista 38:an och den blev Min.) Köpte också lite nödvändigheter som försvunnit i flytten, ..(eller som jag inte orkade packa ner). Nu ska jag diska och sen göra mig klar för lite party med klassen :) Puss/Lina



pst,. flarran är björn axéns rootlifter. Himlans bra grej alltså. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0