Folk som känner mig..

..skulle nog säga att jag är en rnb/soul-brud. Men jag har mina avvikelser. Kent (vissa låtar) är ett exempel. Reggae ett annat. Men den här .. den är något annat. Så jävla skön. Den ger mig känslor. Jag vill bara springa till hydro och köpa en engånsgrill på stört, slänga cidern på kylning, köpa körv, ringa nane och påminna om senap, dra på ballerinorna och sitta halva natten lång på förrådet. (Innan man drar och badar på torget).  Ikväll blir det film.. imorgon feest. Med klassen och några till kanske :)

Medan vi lyssnar på Empire of the sun kan vi minnas den vår jag längtar så förbannat mycket efter. Här har vi 08:as variant. Vi hittade som sagt en pool.

-Kom vi badar!


- Uuh, okey motherfucker (härmar ka williams tink tink,ok?)


- Neeeeeeeeeej. Det var inte dealen!


- Okej då.

Kommentarer
Postat av: Tove (majbritt)

"Men lina, vad har du gjort med håret?"

"eh jaha. jo jag råkade bada i fontänen på stora torget inatt."



inga konstigheter.

2009-04-04 @ 03:11:01
URL: http://touve.blogg.se/
Postat av: lina

Hahaa.just det..du träffade mig dagen efter.hann inte..duscha. Eller vafan hade ju redan gjort det på natten. "mamma det är grönt på min vita matta" "varför då? " "för min jacka var lite..fuktig."

2009-04-04 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0