De är tillbaka.

Drömmarna. Mardrömmarna. Mina mardrömmar handlar inte om yxmördare och att bli jagad av en clown med slaktarkniv. Mina drömmar handlar om djur. Djur i allmänhet, spindlar i allmänhet. Däckar när jag ska plugga i sängen efter föreläsningen. PAM! Vaknar upp ståendes mitt på golvet, bedjandes till någon spindelfångare i min lägenhet att remova den långbenta som han ville skoja och lägga brevid mitt huvud. (Jo, i en halv minut trodde jag någon fler var där.) Jag hade även inatt skrikit om att Sture kunde dö av sladdarna och F sa att jag drömde. DÅ JÄVLAR blev jag arg. Du vet Tove e såndär "MEN DU VET VAD JAG SNACKAR OM LÄGG AV!!! SLADDARN DITT JÄVLA CP!!!"  Jag minns det. Jag var FÖRBANNAD för han inte fattade vad jag mena och anklagade mig för att drömma. Sen vaknar jag upp lite mer. Lägger mig ner. Arg. Orkar inte säga nått. Somnar.

Välkommen hem på fredag Tove! Ska bli ett nöje att sova "brevid" dig. Hehe.

Annars,.. Kommit hem från pump. La på extra idag på nästan allt. Jag klarade det, men shittans vad bröst blev tungt. Har ätit och ska snart packa lite. Tågen var slut idag så jag åker imorgon bitti istället. Blir raka vägen till stan och inhandla lite grejer. Får se om man hinner med en film ikväll.. i sånna fall hade jag tänkt den där med penelope - vicky o christina, barcelona eller vad den heter. Kram /Lina

Kommentarer
Postat av: tove

men fy fan.

jag sover hos tuld.



visby i somras var värst. fan va du snacka. sa jag snacka? mena SKREK hela nätterna. bror flyttade sin säng så långt bort från dig som det gick. själv kunde jag inte. eftersom jag delade säng med dig.



"HALLÅ! VART FAN ÄR LEDAREN?!?! VAFAN ÄR HAN?"

"eh. lina du drömmer. vilken ledare?"

"MEN VAFAN!! LEDARE, RESELADAREN SÅ KLART! HAN SOM ÄR RESELEDARE FÖR OSS, VI ÄR JU PÅ EN RESA, HALLÅ!"



hahaha...OKEJ.

2009-04-08 @ 19:47:53
URL: http://touve.blogg.se/
Postat av: Cattis

Åh fy fan vad läskigt.



Cattis ligger och halvsover i soffan ute i tv-rummet. Det är ett stort kök mellan stora sovrummet och tv-rummet men ÄNDÅ väcks hon av:

-"NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!" sen blir det tyst.

Cattis är nu klarvaken och RÄDD!!

Hahaha... Lina du är sjukt läskig asså.



2009-04-08 @ 19:55:41
URL: http://lifeinthecity.blogg.se/
Postat av: jag är rädd för mig själv

2009-04-09 @ 08:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0