Behöver smakråd

På Rizzo finns en herrväska som jag spanat in. Det är en svart, riktigt stor(!) nylonväska med gulddetaljer som jag tänkte ha som träningsväska. Mäske: HOPE (svensk design)

Min gamla träningsbag är en adidas, asful och för stor! Gör jag rätt om jag köper denna? Pris 1195:- men jag får självklart rabatt eftersom jag jobbar där.

Min fråga är: är den snygg eller är den för stor o för manlig? Och är det dyrt för en nylonväska? Jag kommer självklart använda den som "skolväska" också.. Eller är den ful?

Den är riktigt stor, blir liksom oversized på en tjej, rätt cool!
Låt mig veta vad DU tycker!! /Cattis


Kommentarer
Postat av: erika

den e finfin ju!! bara du inte tycker att den blir så lång så hela armen går ner för att leta efter ngt på botten haha men den är ju mjuk så det gör nog inget, jag tycker du ska slå till om du får special price å allt snygg är den ju!!

2009-04-21 @ 12:17:33
Postat av: Cattis

Ja för det är ju justerbar axelrem.. och jag kommer ju hänga den liksom snett over huvudet, med remmen fram på bröstet. Jag har testat den o den sitter as skönt på :D

2009-04-21 @ 12:28:02
URL: http://lifeinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0