Åre

Hejsvejs! Ett snabbt inlägg från en fotölj på Holiday Club i .. sitter här lite halv varm i ansiktet från dagens sol med pappa och tove, i mina favoritbyxor (täckbyxorna), precis ätit middag hemma i lägenheten med familjen. Jag, farsan och tove har vinkat av mammsen och brorsan som åkte med tåget nyss. Dagen var underbar! Var i backen 9-16.30 med undantag för snabb lunch, en hel del sol och mestadels ok snö. Helt slutkörd i benen :) Boendet är perfekt, bor mellan kabinen och åre torg. Åker skidor fram till dörren. Ja sammanfattningsvis så leker livet, som Tove sa - Lina, du skulle fan kunna bo i den här lägenheten själv i en vecka! Absolut! Ge mig ett par skidor och liiite sol + grymma backar så stannar jag vartsomhelst. Bastun är ett plus. /Lina




Kommentarer
Postat av: Cattis

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!!! Fett avis faktiskt!!

2009-04-13 @ 21:14:50
URL: http://lifeinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0